marți, 1 iulie 2014

Înghețată cu banane și ciocolată


           Vă bombardez cumva cu rețete? Sau mai degrabă cu înghețată? Mai ales după o lungă pauză pe blog? Se vede că am luat vacanță !!! Și am atâtea rețete de povestit ! Tocmai d' aia vă copleșesc, sunt o grămadă care își așteaptă rândul neliniștite . Cred că asta-i ultima rețetă de înghețată cu banane, voi trece la cele cu lapte de cocos. Ce n-am făcut vara trecută nici o înghețată, dar vara asta cred că voi compesa, mai ales că mi-am luat și un aparat de făcut înghețată ! Sper să nu-mi piară entuziasmul prea repede! :)))
 
Rețeta
 
7 porții
 
3 banane bine coapte
3 linguri ulei de cocos
1-2 linguri miere
vanilie
un praf de scorțișoară
1 -2 linguri de cacao
 
*3  -5 linguri de unt de arahide (opțional)
 
Blenduim toate ingredientele și apoi drumul bine cunoscut -  în forme - congelator. Eu am făcut ambele variante, iar cea cu unt de arahide e nemaipomenită. Bineînțeles că am pus cantitățile maxime pentru o aromă mai puternică.
Aștept păreri și comentarii cu reușitele voastre.
 
 
Spor !














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu