marți, 22 iulie 2014

Înghețată de afine cu lapte de cocos

              Cum am ajuns la înghețata asta? De nevoie....Am luat cutia de lapte să fac frișcă și când am desfăcut-o tot laptele era omogenizat, iar deasupra era unt de cocos întărit bocnă. Nu puteam să fac nimic din ce îmi propusesem, așa că i-am pus alt gând. Și așa a ieșit ce a ieșit.....o înghețată super delicioasă, cremoasă și totuși lejeră.

Rețeta
cam 10-12 porții

1 cutie lapte de cocos întreagă (eu am avut Biona)
2 mâini bune de afine
sirop de agave după gust (4 linguri)
2 linguri de suc de lămâie
vanilie
un praf de sare
 Blendăm toate ingredientele. Gustăm, asezonăm...Laptele e destul de gras, nu mai e nevoie să adăugăm ulei de cocos. Iese cremoasă, onctuoasă. Vă recomand să strecurați compoziția printr-o sită deasă /strecurătoare, să obțineți o înghețată mai fină. Eu așa am procedat cu cele de vișine și de cireșe pe care le-am mai făcut, cu asta nu și regret. Fooarte bună, răcoritoare!

Rețetă bonus :  Înghețată de vișine cu iaurt  -  3 iaurturi grecești mici 10 % grăsime, 300-500 g vișine, îndulcitor stevia rebaudiana -blender, strecurat și congelat.
 Spor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu